luni, 10 decembrie 2012

O atingere



sufletul zboară
altfel cum aş fi cu tine
pretutindeni?

o atingere în gând
gata să ardă celelalte gânduri
un sunet al vocii mele
în vocea ta
un fulg topit
pe buze

privirea ta adună
pentru mine
un munte de zăpadă
chiar aici unde plouă
şi eu îmbrac cerul
cu puloverul tău alb

tu dai zăpada la o parte
cu lopata
faci pârtie
faci un castel de zăpadă
mâinile tale sunt roşii
de la frig
mâinile tale spun adevărul
despre sângele îngheţat
despre pâinea îngheţată
despre mâinile mele

te doare dragostea ta?

în cutia de prim ajutor
sunt email-urile tale
rochia mea roşie
lavaliera ta neagră
şi câteva fotografii cu noi
ninge în cutia de prim ajutor

înghit zăpada
ochii îmi ard
toată greutatea corpului meu
stă în gândurile tale
toată greutatea corpului tău
stă în gândurile mele

o atingere
cuvânt
pe cuvânt.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu