marți, 30 aprilie 2013

Nici urmă de dragoste



cuvintele sunt otrăvitoare
muiaţi-le în mortar

departe
tatăl meu ars de boală
atârnă de tinereţea mea
ochii lui nu mai văd
numai fiindcă
nu se mai uită nimeni în ochii lui

şi nici urmă de dragoste
aici vezi peste tot flăcările

nu spuneţi ce vor să audă
nu spuneţi că bătrâneţea
străluceşte

cu umerii aplecaţi
tatăl meu îşi îngroapă umbra

cuvintele stau cu capetele plecate
muiaţi-le în mortar

nu spuneţi cuvinte
care nu suportă lumina

cuvintele fac febră
departe de casă
muiaţi-le în mortar

nici urmă de veselie
aici unde flăcările durerii
muşcă din tatăl meu

cuvintele ard inima
muiaţi-le în mortar

nu daţi cuvinte pe datorie
nu daţi morţii crezare
lăsaţi-l pe tatăl meu
să mă dojenească

strigau la tine
pentru că legănai livada
şi i-o aduceai tatălui meu la pat
sub mâna tatălui meu
zarzării înfloreau
strigau la tine
pentru că în ochii mei înfloreau
florile le luau minţile

se holbau la mine
strigau unul la altul
mutau munţii între noi

cuvintele nu se pot sfărâma
muiaţi-le în mortar

tatăl meu stă de pază cuvintelor
voi cu iubirea voastră
nu ştiţi cum e
să aştepţi cu zilele
un nenorocit de telefon
la oraş cuvintele leagănă un sicriu gol
muiaţi-le în mortar.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu